Informujemy, że zakończona została ocena merytoryczna złożonych wniosków o przyznanie wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej.
Dotacje zostaną udzielone 52 uczestnikom projektu. W przypadku niewyczerpania puli środków w wyniku procedury wynikającej z § 11 ust. 27 i § 13 Regulaminu projektu, dotacja zostanie udzielona uczestnikowi z listy rezerwowej. W załączeniu zamieszczamy listę rankingową.
Lista rankingowa złożonych wniosków
Komisja Oceny Wniosków zakwalifikowała do dofinansowania wnioski od poz. 1 do 52.
Wszystkie osoby zakwalifikowane do dofinansowania, otrzymają pisma z informacją o wynikach oceny merytorycznej oraz o dostarczeniu dokumentów niezbędnych do podpisania umowy.
Na podstawie § 10 ust. 13 Regulaminu projektu w celu podpisania umowy prosimy o przygotowanie następujących dokumentów:
- dokument poświadczający zarejestrowanie działalności gospodarczej (wpis do CEIDG),
- kopię dokumentu poświadczającego zgłoszenie działalności gospodarczej w ZUS (ZFA i ZZA/ZUA),
- zabezpieczenia zwrotu otrzymanego wsparcia (zgodnie z § 10 ust. 15 Regulaminu projektu),
- akt własności lub umowę najmu/użyczenia/dzierżawy lokalu na okres nie krótszy niż 12 m-cy licząc od dnia podpisania umowy udzieleniu wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej – jeżeli dotyczy,
- zgodę właściciela lokalu na dokonanie prac adaptacyjnych we wskazanym we wniosku zakresie – jeżeli dotyczy,
- dokument potwierdzający numer rachunku bankowego.
UWAGA: Warunkiem podpisania umowy jest złożenie dokumentów wskazanych powyżej w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania pisemnej informacji o możliwości przyznania dofinansowania.