Powiat Gołdapski informuje, że zakończona została rekrutacja do II edycji projektu „Moja działalność gospodarcza”.Do udziału zakwalifikowanych zostało 73 kandydatów. Poniżej zamieszczamy listę rankingową.
LISTA RANKINGOWA DO II EDYCJI PROJEKTU
Zgodnie z § 7 ust. 23 Regulaminu projektu „Moja działalność gospodarcza” od decyzji Komisji Oceny Wniosków nie przysługuje odwołanie.
Jednocześnie informujemy, że dla osób zakwalifikowanych do projektu zaplanowano obowiązkowe szkolenie w formie zdalnej, które odbędzie się w terminie 21-25.02.2022 r.
Szkolenie, w wymiarze 30 godzin lekcyjnych, obejmie następujące zagadnienia:
- podstawy prawne funkcjonowania firmy,
- zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej,
- przygotowanie biznesplanu,
- zarządzanie finansami,
- rozliczanie z urzędem skarbowym i zakładem ubezpieczeń społecznych,
- strategie marketingowe.
Podstawowym kryterium starania się o pomoc finansową oferowaną w projekcie będzie ukończenie usługi szkoleniowej z frekwencją na poziomie min 80% godzin, tj. 24 godziny. Nieobecność na szkoleniu przekraczająca 20% godzin będzie równoznaczna z rezygnacją z udziału w projekcie.
Firma szkoleniowa na 2 lub 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzi z Państwem test połączenia zdalnego.
Pracownik biura projektu skontaktuje się telefonicznie z Państwem w celu ustalenia dokładnego terminu podpisania deklaracji przystąpienia do projektu oraz umowy na świadczenie usługi szkoleniowej. Terminy podpisania dokumentów wyznaczono na 17-18.02.2022 r. w Biurze projektu w Gołdapi.